Čeprav so električni avti stari že stoletje, se razvijalci šele zadnja desetletja resneje ukvarjajo z električnim pogonom. Trg je vse bolj odprt za novosti in zdi se, da je pred električnimi in hibridnimi avti še lepa prihodnost, zato tudi tovarne gum dajejo večji poudarek na izdelavo ustreznih pnevmatik.

Električni in hibridni avti rabijo posebne gume. Proizvajalci gum pri razvoju upoštevajo številne vidike, da bi omogočili učinkovitejšo in varnejšo vožnjo. Dandanes se vsak resnejši proizvajalec trudi zadovoljiti potrebe glede zimskih in letnih gum, zato je izbira vse širša.

Z uvedbo energijskih oznak in predvsem norm glede varovanja okolja in izpusta škodljivih snovi, pa tudi glede na rast cen za energijo, morajo seveda predpisom ustrezati tudi gume na električnih in hibridnih avtih. Glede na to, da lahko z avti na električni pogon za zdaj prevozimo le omejeno razdaljo, pridejo prav gume z nizkim kotalnim uporom, ki zmanjšajo porabo elektrike. Zaradi tega imajo kolesa električnih in hibridnih avtov večji premer ter so ožje, kar je obenem prednost v zimskih pogojih, hkrati pa imajo posebno strukturo, ki se razlikuje od običajne.

Z otrditvijo notranje strukture so zmanjšali deformacijo gume med vožnjo, kar ugodno vpliva na kotalni upor. Zaradi večjega momenta pa je treba poskrbeti za ustrezen oprijem in odpornost na obrabo. Slednje je pomembno tudi z okoljevarstvenega vidika, saj so prej odpornost na obrabo dosegali s tršimi zmesmi, kar je poslabšalo vozniško izkušnjo, oprijem ter povečalo hrup, ki je prihajal izpod koles.  

Pri najnovejših pnevmatikah poleg otrditve uporabljajo še zmesi iz posebnih materialov, ki zagotavljajo ustrezen oprijem ter ugodne pokazatelje glede obrabe. Proizvajalci imajo torej težko nalogo, saj morajo ustvariti končni izdelek z ustreznim oprijemom, nizkim kotalnim uporom, dolgo življenjsko dobo in nizko emisijo hrupa, tako da omogoča varno uporabo in ustrezno kilometrino tudi pri najzmogljivejših električnih modelih. Pred nekaj leti je bila ponudba še skromna, zdaj pa tudi že dobršen delež velikih proizvajalcev nudi posebne gume za električne in hibridne avte, že nekaj let pa so zanje na voljo tudi izrecno zimske gume.

Abroncs Kereskedőház že ponuja Michelinove, Nexenove, Continentalove in Kumhove pnevmatike, ki so jih razvili za električne avte. Kumho je ustvaril model Wattrun VS31, ki je denimo za 25 odstotkov lažji od običajnih pnevmatik za osebna vozila, obenem pa zagotavlja zelo dober oprijem na vlažni cesti.